trešdiena, 2011. gada 12. oktobris

Pončo II

Darba kolēģe, ieraudzījusi manu violeto pončo, izsaucās, ka viņai arī ko tādu vajagot.
Tā nu apsolījos arī viņai vienu uztamborēt.
Ilgi gan nācās gaidīt, kamēr tika atrasta dzija, kas viņai būtu pa prātam, bet nu tā beidzot ir manās rokās, tāpēc esmu ķērusies pie darba.
Ceru drīzumā arī tikt pie gala rezultāta, jo process vienkāršs, galvenais tik kustināt pirkstiņus.
Pagaidām ir tik tālu, pirmā dzijas ficīte jau gandrīz galā.

3 komentāri:

ceita teica...

Tikko atklāju Tavu blogu un priecājos, ka esmu iedvesmojusi Tevi pončo tamborēšanai. Lai izdodas ātri pabeigt! Vai nav garlaicīgi vienkrāsainu tamborēt?
Bet tas pončo viršu krāsā iepriekšējā bloga ziņā ir super!
Ļoti ērts apģērba gabals, mans šoruden pats ērtākais un mīļākais, kamēr vien nepalika par vēsu.
Tagad sācies adīto lakatu laiks.

Lapsene teica...

Parasti tamborēju skatoties kādu filmu, un tad tas, ka dzija vienkrāsaina, itin nemaz netraucē.
Mums joprojām ir dienas, kad ārā vēl pavisam silts, tā kā es savu pončo pielietoju visai aktīvi! :) Uz adījumiem vēl nekārojas sasparoties. Tie būs vēlāk, arī mums iestāsies pavisam rudenīgs laiks.

dace teica...

Lapsene! Tev veicas loterijā!
Apsveicu!
http://daceshobiji.blogspot.com/2011/10/un-ta-uzvaretaji-ir.html

Iekomentē man tavu epast adresi, tad varam tālāk sarakstīties par īsto adresi!